2014. október 4., szombat

Bemutatjuk: Manuela - gyermekruha tervező


Manuelával egy különleges workshop keretében találkozhattok nálunk, a Színtérben.



Babaruhát készítünk maradék, hulladéknak tűnő anyagokból. Akár gyermeked kinőtt, kedvenc pólóját is elhozhatod, vagy bármilyen kiegészítőt, biztosan megtaláljuk a helyét. Megmutatja, hogyan csinálhatjátok meg utána otthon, saját magatok is.





"A MOME-n végeztem 2001-ben, majd Helsinkiben tanultam, később Milánóban éltem és dolgoztam, majd visszatértem 6 évre Helsinkibe, ahol gyermekeim is születtek. Rengeteget inspirálódtam a skandináv minimalizmusból. Jelenleg itthon, Budapesten dolgozom, élek és élvezem az életet.







Kilenc évvel ezelőtt alapítottam meg a Manuela márkanevet Helsinkiben, akkoriban ott éltünk. Ezen a márkanéven belül folyamatosan növekvő méretű gyermekruhákat tervezek, valamint idén egy kiegészítő márkát is létrehoztam Flipy néven, amely egy sajátos flipflop szerű szandált takar. Mivel nagy az érdeklődés rá, így már felnőtt méretben is készítek ezekből a nyári lábbelikből."




Időpont: 2014. október 11., 11 óra

A foglalkozás ára: 1.500 Ft / gyermek, melyért anyagokat is biztosítunk.
Jelentkezés: szinterprojekt@gmail.com

Gyertek és lessétek el a kézi varrás egyszerű titkait!


















































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése