2014. szeptember 17., szerda

A történet varázsa képekben - grafikus jegyzetelés vizuális műhelymunka




Potápi Rita, Grafarita, vizuális tréner
Rita tréner, aki vallja, hogy gyakorlati úton tapasztalásokkal és játékos, interaktív módon lehet tudást elsajátítani és átadni. 2012 novembere óta grafikus jegyzetelő, valamint vizuális tréner, aki képekkel és szimbólumokkal éli meg a körülötte levő világot a magánéletében és a vállalkozásában egyaránt.Hisz a közösség erejében, a pozitív gondolkodásban és a tudásmegosztásban, amellyel létrejöhet egy új vizuális világ. Szerinte a vizualitás keretet ad az egymásra figyeléshez, egymás megértéséhez valamint az üzleti, oktatói és mindennapi világban a közös megértéshez.
Lát egy világot, ahol a kimondott szavak nélkül képekkel értik meg egymást az emberek, és ahol még a nyelvek különbözősége sem szab határt. Ez a vízió ösztönözte, hogy a Big Draw nemzetközi mozgalom budapesti kampányának egyik elemét megszervezze: „A történet varázsa képekben” -történetmesélés és a grafikus jegyzetelés című vizuális műhelymunkát. A műhelymunka célja, hogy bemutassa a történetek varázsát képekben kifejezve, és megmutassa a bátor résztvevőknek, hogy a grafikus jegyzetelés nem ördöngösség, mindenki képes rá, ha odafigyel a másikra.
Elérhetősége: www.grafarita.hu

Maga a történetmesélés - a kapcsolatteremtéshez elengedhetetlen. A legnagyobb vezetők a legjobb történetmondók.
Ők már tudják, hogy a kapcsolat megalapozásához kell egy jó történet.A történetmesélés része a képek,
amelyek megjelennek a szemeink előtt:látjuk a történést és úgy érezzük mi is ott vagyunk.
Ki a grafikus jegyzetelő? Ő az, aki történtetet jegyzetel képekben és rövid szöveggel, valahogy úgy, mint a képregényekben.
Te is kipróbálnád milyen ez?Gyere és tapasztald meg!

A történetmesélés grafikus jegyzeteléssel műhelyet Graafarita vezeti.A műhelymunka minimum 6 fővel és maximum 12 fővel kerül 
megrendezésre. A két óra alatt megtapasztalhatod, hogy figyelni a történtre és rajzolni nem is olyan egyszerű, de mégse lehetetlen!

Részvételi díj 12.900.- Ft, amel ytartalmazza az eszkjözök használatát és frissítőket is. A részvétel regisztrációhoz kötött.
Jelentkezz a grafarita@grafarita.hu emailcímen. A helyszínen kezdés előtt fél órában korlátozott létszámban 15.000.-ft a részvételi díj.

Ha inkább a történteted mesélnéd el és nem grafikusan jegyzetelnél, akkor is várunk Rád! Egy jó történtre mindig szükség van!

1 megjegyzés:

  1. MINDENNEK OLVASSA EL EZT A TÉTELET, HOGYAN KÖNYVE HITÉNEK JOGI ÉS BIZONYOS HITELTÁRSASÁGT. A nevem Kjerstin Lis, kölcsön kerestem adósságaim rendezése érdekében, mindenki, akivel csaltam és csaltam, amíg végül megismerkedtem Benjamin úrral. Breil Lee 450 000,00 R kölcsönt tudott kölcsön adni nekem. Segített más kollégáimnak is. Ma az egész széles világ legboldogabb embereként beszélek, és elmondtam magamnak, hogy minden olyan hitelező, aki megmenti a családomat a rossz helyzetünktől, elmondom a nevét az egész széles világnak, és örülök, hogy azt mondhatom, hogy a családom hamarosan visszatért, mert kölcsönre volt szükségem az egész életem elindításához, mivel egyedülálló anyám vagyok 3 gyerekkel, és az egész világ úgy tűnt, hogy rám lóg, amíg azt nem értettem, hogy az Isten hitelt küldött kölcsönadóként, amely megváltoztatta az életem és a családomé, az istenfélő hitelező, Benjamin úr, ő volt a Megváltó Isten, akit küldtek a családom megmentésére, és először azt hittem, hogy ez nem lehetséges, amíg meg nem kapom a kölcsönt, meghívtam őt a családomhoz. - Összesen olyan párt, amelyet nem hagyott le, és mindenkinek, akinek valódi hitelköltsége van, azt tanácsolom, hogy lépjen kapcsolatba Benjamin Breil Lee úrral e-mailben (lfdsloans@outlook.com), mert ő a legmegértőbb és legszívűbbi hitelező. valaha is gondoskodó szívvel találkoztam. Nem tudja, hogy ezt csinálom azzal, hogy jóindulatát felém terjesztem, de úgy érzem, hogy ezt meg kell osztanom veletek mindenkivel, hogy megszabaduljon a csalóktól, kérlek, vigyázzon a megszemélyesítőktől, és lépjen kapcsolatba a megfelelő kölcsöncéggel. Írjon nekünk: lfdsloans@outlook. com vagy a WhatsApp + 1-989-394-3740. .

    VálaszTörlés