2014. szeptember 7., vasárnap

Bemutatjuk: Borarti for kids

Kollár Bori, a Borarti for kids-ról és a szabad alkotásról

Gyermekeim születése előtt ruhákat terveztem, dekoratőrként dolgoztam, azt gondoltam, hogy ebben fogok kiteljesedni, de miután szülővé váltam minden érték megváltozott, mások lettek az igazán fontos dolgok. Minden alkotó tevékenységben kerestem azt a lehetőséget, ami több tartalommal bír és hatást gyakorol másokra, segíti, fejleszti a környezetemet. Mindezt pedig anyaként a gyerekeimen keresztül, mintegy szűrőként látom azóta.

A kislányommal kezdtem el rajzolni, alkotni és rá kellett jönnöm, hogy sokkal több gondolat, kép van egy kicsi gyerek agyában, mint azt mi felnőttek gondolnánk.




2009-ben elindítottam a blogomat azzal a céllal, hogy megőrizzem az emlékeimet a gyermekeimről, minden momentum, ami fontos az ő kicsi életükben ne vesszen el. Már az elején bennem volt a gondolat, hogy ez több lesz egy naplónál és időről időre előtérbe került a kreativitás. 2011-ben aztán hangvételt váltottam és azóta olyan tartalommal töltöm meg az oldalt, ami segítség és inspiráció más anyukáknak. Sok pozitív visszajelzést kapok tőlük, hogy kipróbálták, megalkották az ötleteket. És ez nagyon ösztönzőleg hat rám, motivál, hogy még többet tudjak adni magamból és az ötleteimből.
web: borarti.hu


facebook: borarti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése